четвер, 20 вересня 2018 р.

9 клас інформатика

практичне завдання 
Вправа 1. IP-адреса комп’ютера.
Завдання. За допомогою онлайнового сервісу https://2ip.ua/ua/ визначте ІР-адресу комп'ютера – свого робочого місця.
1. У вікні браузера в рядку пошуку пошукової системи введіть ключові слова визначити ІР-адресу.
2. Оберіть посилання для переходу на сайт https://2ip.ua/ua/ .
3. На інформаційній панелі головної сторінки визначте глобальну ІР-адресу в мережі Інтернет комп'ютерного класу, та локальну адресу комп'ютера свого робочого місця.
4. Визначте, які відомості про вашого провайдера подані на сайті сервісу. Для цього перейдіть за посиланням у назві провайдера.
Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=0B5J...
5. Перевірте, чи входить ваш провайдер у топ 10 за рейтингом сервісу. Для цього в меню Сервіси оберіть Рейтинг інтернет-провайдерів. Зробіть висновок.
Вправа 2. Хостинг провайдера-сайта. Завдання. За допомогою онлайнового сервісу https://2ip.ua/ua/ визначте відомості про організацію, яка розмістила сайт Київського національного політехнічного університету в мережі Інтернет, тобто є хостинг-провайдером сайта університету. 1. У вікні браузера перейдіть на сайт https://2ip.ua/ua/ . 2. На головній сторінці сервісу в переліку всіх сервісів оберіть Визначення хостінг-провайдера сайта (мал. 3.6). 3. У рядку пошуку введіть доменне ім'я сайта Київського національного політехнічного університету: kpi.ua. 4. Натисніть кнопку Дізнатися. Визначте, як називається організація, яка є хостинг-провайдером сайта університету. 5. Визначте місцезнаходження сайта. Для цього перейдіть за однойменною послугою. Визначте географічні координати розташування вузла, що перевіряється. Зробіть висновки, чи відповідають вони назві навчального закладу. 6. Закрийте всі відкриті вікна. 7. Повідомте вчителя про завершення роботи. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=0B5J...

Домашнє завдання: вивчити §6. Виконати тестове завдання 6 на сайті “Інтерактивне навчання“.

Немає коментарів: