Створення,
редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі.
Недруковані знаки.
Цілі:
- навчальна: навчити додавати, редагувати та форматувати символи, колонки та списки в текстовому документі, навчити відображати недруковані знаки для відображення умов введення та редагування тексту;
- розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
- засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Microsoft Office Word 2007
Хід уроку
І. Організаційний етап
- Привітання з класом
- Повідомлення теми і мети уроку
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІІІ. Актуалізація опорних знань
8 клас 9 урок. Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки. from StAlKeRoV
1. Які способи виділення тексту ви знаєте?
2. Які операції редагування символів та абзаців тексту ви знаєте? Як вони здійснюються?
3. Які операції форматування символів і абзаців тексту ви знаєте? Як вони виконуються?
4. Яке призначення маркерів на горизонтальній лінійці?
3. Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки.
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ
Вправа Списки в текстовому документі.
1. Запустіть текстовий процесор і створіть новий документ. Установіть параметри сторінки: розмір паперу – А5, поля – по 2 см, шрифт – Arial, розмір – 12.
1) Створіть нумерований список за зразком.
1. Січень
2. Лютий
3. Березень
4. Квітень
2) Створіть маркований список за зразком.
Комп’ютери
Ноутбуки
Смартфони
3) Створіть багаторівневий список за зразком.
1. Перші страви
1.1. Борщі
1.1.1. Червоний
1.2. Супи
1.2.1. Гороховий
2. Другі страви
2.1. М’ясні
2.1.1. Вареники з м’ясом
2.2. Рибні
2.2.1. Судак у білому соусі
2. Збережіть файл з іменем Вправа 6 у відповідній папці.
Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/eW5sLb
Немає коментарів:
Дописати коментар