Різновиди
комп’.терів
|
Мета :
- навчальна: ознайомити учнів з видами сучасних персональних комп’ютерів;
- розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС"
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
Теоретичний матеріал (з підручника) | |
Основні поняття (теорія) | |
Презентація до уроку |
ПРАКТИЧНА РОБОТА
Завдання.1
Розмісти запропоновані у вправі за адресою http://LearningApps.org/view2434822 (мал. 29) зображення пристроїв у три групи. Перевір розв’язок, натиснувши у правому нижньому куті вікна браузера кнопку.
Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=173R...
Вправа 2. Складові персонального комп’ютера.
Завдання.
Постав у відповідність складову персонального комп’ютера та її призначення. Виконай вправу, запропоновану за посиланням http://LearningApps.org/view2434860 (мал. 30).
Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=1XjY...
1. Відкрий файл Види комп’ютерів, що зберігається в папці Інформаційні процеси\Комп’ютери, та переглянь презентацію.
2. Пригадай правила редагування текстових написів у редакторі презентацій, з яким ти вмієш працювати.
3. Зміни заголовки слайдів 2, 3 і 5 відповідно до видів комп’ютерів, зображення яких подано на кожному слайді.
П і д к а з к а. Потрібні назви можна знайти на шостому слайді презентації Види комп’ютерів.
4. Збережи внесені зміни до презентації. Місце збереження презентації тобі вкаже вчитель.
Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=1nge...
Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з блогу авторів підручника): https://drive.google.com/open?id=1FfM...
Немає коментарів:
Дописати коментар