Етапи
розв’язування задач за допомогою комп’ютера
Основні етапи розв'язування задач із використанням комп'ютера from Nuta1910
Вправа 2
Сплануй і створи в середовищі Скретч проект, за яким виконавець навчатиме користувача розв’язувати рівняння. Визнач, яку команду використали у програмі, щоб після натискання на кнопку Запуск програми отримати подію на сцені, що зображена на малюнку 208. Якою може бути наступна команда складеного алгоритму? А попередня? Збережи даний проект з іменем Рівняння в папку Проекти своєї структури папок.
Завдання. Розмісти у правильному порядку картки, що відповідають алгоритму копіювання файлів і папок за допомогою контекстного меню у вправі, запропонованій за адресою http://LearningApps.org/view1704887.
тести
ПРАКТИЧНА РОБОТА
Вправа 1. Складаємо алгоритм.Вправа 2
Сплануй і створи в середовищі Скретч проект, за яким виконавець навчатиме користувача розв’язувати рівняння. Визнач, яку команду використали у програмі, щоб після натискання на кнопку Запуск програми отримати подію на сцені, що зображена на малюнку 208. Якою може бути наступна команда складеного алгоритму? А попередня? Збережи даний проект з іменем Рівняння в папку Проекти своєї структури папок.
Завдання. Розмісти у правильному порядку картки, що відповідають алгоритму копіювання файлів і папок за допомогою контекстного меню у вправі, запропонованій за адресою http://LearningApps.org/view1704887.
Немає коментарів:
Дописати коментар