понеділок, 10 вересня 2018 р.

11 клас інформатика

Урок 2 

Тема: Практична робота №1 «Побудова інформаційної моделі»

Мета :
  • навчальна: закріпити знання про моделі, розглянути різновиди моделей;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
(конспект уроку та презентація розроблені на основі матеріалу підручника «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

Видео YouTube

Приклади інформаційних моделей:





ДОМАШНЯ РОБОТА
Вправа 1. Створення інформаційної моделі в середовищі текстового процесора.
Завдання. Задано порядок синтаксичного розбору словосполучення, який міститься у файлі Розбір у папці Моделювання. Створи інформаційну модель синтаксичного розбору словосполучення та реалізуй засобами текстового процесора.
1. Відкрий файл Розбір, який міститься в папці Моделювання на Робочому столі. Файл Розбір збережи з тим самим іменем у папці Моделювання власної структури папок.
3.Перевір, чи правильно за складеною моделлю виконано розбір словосполучення читати книгу (мал. 7.13).
2. Відповідно до запропонованих етапів розбору та відомостей із предметної галузі синтаксис створи діаграму за зразком (мал. 7.2).
4. Збережи зміни у файлі Розбір.
Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=0B5J...
Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання: https://drive.google.com/open?id=0B5J...
4. Надішліть роботи вчителю: kseniazabrudska@gmail.com
V. Підсумок уроку
Оголошення  оцінок за практичну роботу  
Рефлексія
  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…
VI. Домашнє завдання
Повторити матеріал підручника п.1.1

Немає коментарів: