неділя, 25 березня 2018 р.

8 клас інформатика


. Використання математичних функцій у формулах. Завдання. Для прямокутного трикутника ABC обчисліть довжину гіпотенузи та другого катета за заданими значеннями катета і протилежного до нього кута, заданими у файлі Прямокутний трикутник, що збережений у папці Електронні таблиці. 1. Відкрийте файл Прямокутний трикутник, що збережений у папці Електронні таблиці. 2. Виділіть клітинку В5, на вкладці Формули оберіть категорію Математичні та функцію RADIANS, для введення аргумента клацніть на клітинці В4. Формула в клітинці В5 набуде вигляду: = RADIANS(B4). 3. Для обчислення довжини гіпотенузи слід знайти частку довжини катета й синуса протилежного кута. Для створення формули виділіть клітинку В8, введіть символ «=», клацніть на клітинці ВЗ та введіть символ «/». Оберіть інструмент Вставити функцію, у категорії Математичні знайдіть та оберіть функцію SIN. Зверніть увагу, що аргументом цієї функції має бути значення в радіанах, тому в поле Число слід ввести посилання на клітинку В5. Формула набуде вигляду =B3/SIN(B5). Примітка. Формула може містити кілька функцій, наприклад, якщо не обчислювати значення кута В в радіанах у клітинці В5, можна записати формулу в клітинці В8 так: =B3/SIN(RADIANS(B4)). 4. Аналогічно в клітинці В9 створіть формулу для обчислення довжини другого катета. 5. Для клітинки В9 встановіть числовий формат з округленням до десятих (мал. 29.8). 6. Збережіть результат у файлі з тим самим іменем у папці Табличний процесор власної структури папок. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/1aqf4X Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з блогу авторів підручника): https://goo.gl/Tcx1wN


Створення формули з використанням функції для обчислення. Завдання. Учням 8 та 9 класів запропонували обрати один із гуртків: легкої атлетики, музики та шахів. Серед 250 учнів 56 хлопців та 42 дівчини обрали легку атлетику, 58 хлопців та 37 дівчат – музику, 16 хлопців обрали шахи. В електронній таблиці Гуртки, що збережена в папці Електронні таблиці, створіть формули для обчислення кількості дівчат, що обрали шахи, та загальної кількості учнів, що обрали кожний гурток. 1. Відкрийте файл Гуртки, що збережений у папці Електронні таблиці. 2. Для обчислення кількості дівчат, що обрали шахи, слід від загальної кількості всіх учнів відняти суму всіх хлопців, а також дівчат, що обрали інші гуртки. Для створення такої формули виділіть клітинку С6, введіть символ «=», клацніть на клітинці D7, що містить значення 250, та введіть символ «-». Оберіть інструмент Вставити функцію ліворуч від рядка формул і перегляньте список функцій у категорії Нещодавно використані. Якщо серед них є функція SUM, оберіть її. В іншому разі оберіть категорію Математичні та оберіть цю функцію. 3. Для аргумента Число 1 виділіть діапазон клітинок В4:В6, для аргумента Число 2 – діапазон С4:С5 (мал. 29.5). Натисніть кнопку ОК. 4. Використовуючи інструмент Автосума, створіть формулу в клітинці D4 для обчислення суми значень із діапазону клітинок В4:С4. 5. За допомогою автозаповнення скопіюйте створену формулу в клітинки D5 і D6. 6. Збережіть результат у файлі з тим самим іменем у папці Табличний процесор своєї структури папок. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/zUUYk7 Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з блогу авторів підручника): https://goo.gl/UNRCVH

Немає коментарів: