- джерело - тут
- Відкрийте вказаний учителем файл (наприклад, Тема 7\Завдання 7.4\вправа 1.doc). Перемістіть об’єкти в зображенні у порядку 3-1-2 . Змініть розміри об’єктів зображення: маленькі об’єкти - збільшіть, а великі - зменшіть.
- Відкрийте вказаний учителем файл (наприклад, Тема 7\Завдання 7.4\вправа 2.doc). Видаліть із зображення всі стрілки. Змініть форму кожному об’ єкт, використовуючи маркера зміни форми.
- Відкрийте вказаний вчителем файл (наприклад, Тема 7\Завдання 7.4\вправа 3.doc). Створіть три копії зображеного об’єкту. Поверніть зображення у різні сторони.
- Відкрийте вказаний учителем файл (наприклад, Тема 7\Завдання 7.4\вправа 4.doc). Відформатуйте всі об’єкти зображення за форматом першого об’єкта.
- Намалюйте ламану, використовуючи алгоритм, наведений у підручнику. Створіть кілька копій об’єкту. По-різному відформатуйте їх.
- Намалюйте криву, використовуючи алгоритм, наведений у підручнику. Створіть кілька копій об’єкту. Змініть форму кожної кривої переміщенням вузлів.
- Напишіть на аркуші своє ім’я, використовуючи інструмент Мальована крива.
- Намалюйте зірку. Створіть п’ять копій об’єкту і розмістіть зірки по колу.
- Намалюйте трапецію. Створіть кілька копій об’єкту. До кожного з них застосуйте різні види тіней, об’ємних ефектів, різні ефекти заливки.
- З’ясуйте на практиці, чи для всіх графічних об’єктів можна додати тінь або об’ємний ефект.
- Намалюйте чотири фігури (елементи блок-схем) та розташуйте їх поруч. З’єднайте фігури сполучними лініями. Продемонструйте особливості цих ліній при переміщенні фігур, до яких вони прикріплені.
- Перегляньте властивості вказаних учителем файлів векторних графічних зображень (наприклад, з папки Тема 7\Завдання до 7.4\Вправа 12) і заповніть таблицю. Для виконання завдання скористайтеся командою Властивості контекстного меню файлу. На підставі отриманих даних зробіть висновок, що впливає на розмір файлу векторної графіки.
- Знайдіть інформацію про криві Без’є. Поясніть, яким чином вони використовуються при побудові кривих у векторній графіці.
додатково
Завдання 2. (5 балів) Створіть узор для вишивки, згідно представленого зразка:
Збережіть зображення до папки уроку особливим способом: натисніть клавішу “Print Scrin”, та збережіть у Paint під іменем “Вишиванка”. Зауваження: якщо зберегти малюнок звичайним способом, то не буде видно сітки, та й розміри малюнка будуть дуже малими.
Завдання 3. (2 бали) Використовуючи засоби графічного редактора Paint створіть фігуру, згідно представленого зразка:
Збережіть малюнок до папки уроку під іменем “Завдання 3.bmp”.
Немає коментарів:
Дописати коментар