понеділок, 5 лютого 2018 р.

9 клас інформатика


  1. джерело - тут
  2. Відкрийте вказаний учителем файл (наприклад, Тема 7\Завдання 7.4\вправа 1.doc). Перемістіть об’єкти в зображенні у порядку 3-1-2 . Змініть розміри об’єктів зображення: маленькі об’єкти - збільшіть, а великі - зменшіть.
  3. Відкрийте вказаний учителем файл (наприклад, Тема 7\Завдання 7.4\вправа 2.doc). Видаліть із зображення всі стрілки. Змініть форму кожному об’ єкт, використовуючи маркера зміни форми.
  4. Відкрийте вказаний вчителем файл (наприклад, Тема 7\Завдання 7.4\вправа 3.doc). Створіть три копії зображеного об’єкту. Поверніть зображення у різні сторони.
  5. Відкрийте вказаний учителем файл (наприклад, Тема 7\Завдання 7.4\вправа 4.doc). Відформатуйте всі об’єкти зображення за форматом першого об’єкта.
  6. Намалюйте ламану, використовуючи алгоритм, наведений у підручнику. Створіть кілька копій об’єкту. По-різному відформатуйте їх.
  7. Намалюйте криву, використовуючи алгоритм, наведений у підручнику. Створіть кілька копій об’єкту. Змініть форму кожної кривої переміщенням вузлів.
  8. Напишіть на аркуші своє ім’я, використовуючи інструмент Мальована крива.
  9. Намалюйте зірку. Створіть п’ять копій об’єкту і розмістіть зірки по колу.
  10. Намалюйте трапецію. Створіть кілька копій об’єкту. До кожного з них застосуйте різні види тіней, об’ємних ефектів, різні ефекти заливки.
  11. З’ясуйте на практиці, чи для всіх графічних об’єктів можна додати тінь або об’ємний ефект.
  12. Намалюйте чотири фігури (елементи блок-схем) та розташуйте їх поруч. З’єднайте фігури сполучними лініями. Продемонструйте особливості цих ліній при переміщенні фігур, до яких вони прикріплені.
  13. Перегляньте властивості вказаних учителем файлів векторних графічних зображень (наприклад, з папки Тема 7\Завдання до 7.4\Вправа 12) і заповніть таблицю. Для виконання завдання скористайтеся командою Властивості контекстного меню файлу. На підставі отриманих даних зробіть висновок, що впливає на розмір файлу векторної графіки.
  1. Знайдіть інформацію про криві Без’є. Поясніть, яким чином вони використовуються при побудові кривих у векторній графіці.


додатково
Завдання 2. (5 балів) Створіть узор для вишивки, згідно представленого зразка:
Збережіть зображення до папки уроку особливим способом: натисніть клавішу “Print Scrin”, та збережіть  у Paint під іменем “Вишиванка”. Зауваження: якщо зберегти малюнок звичайним способом, то не буде видно сітки, та й розміри малюнка будуть дуже малими.
Завдання 3. (2 бали) Використовуючи засоби графічного редактора Paint створіть фігуру, згідно представленого зразка:
Збережіть малюнок до папки уроку під іменем “Завдання 3.bmp”.

Немає коментарів: