Звіт про роботу
пришкільного англомовного
пришкільного англомовного
табору
відпочинку ”DreamLand”
при Нехворощанській ЗОШ I-III ст.
Пришкільний англомовний табір відпочинку ”DreamLand” з денним перебуванням дітей працював при
Нехворощанській ЗОШ I-III ст. з
02 червня по 19 червня 2015 року.
У таборі відпочивало 60 учнів 1-8 класів нашої школи.
У таборі відпочивало 60 учнів 1-8 класів нашої школи.
Начальником табору призначена Воротник Тетяна
Миколаївна, вчитель початкових класів .
Вихователями працювали вчителі школи.
У виховному процесі пришкільного табору брали участь
педагог-організатор – Москаленко Б.О,
соціальний педагог – Костянецька Г.П. ,
вчителі фізкультури – Касян Г.В., Любимська Л.Д., бібліотекар – Чуб І.П,
музичний керівник – Діденко І.О, медсестра Бугайова О.С. ,
вчитель англійської мови – Забрудська О.В.
Вихователями працювали вчителі школи.
У виховному процесі пришкільного табору брали участь
педагог-організатор – Москаленко Б.О,
соціальний педагог – Костянецька Г.П. ,
вчителі фізкультури – Касян Г.В., Любимська Л.Д., бібліотекар – Чуб І.П,
музичний керівник – Діденко І.О, медсестра Бугайова О.С. ,
вчитель англійської мови – Забрудська О.В.
Завданнями
забезпечення повноцінного літнього відпочинку в
пришкільному
таборі були:
- створення у дітей хорошого емоційного настрою, принесення почуття
- романтики в повсякденне життя;
- виховання громадянських якостей і почуттів;
- виявлення інтересів ,талантів, захоплень дітей, розвиток бажання отримати нові
- знання, вміння, навички з англійської мови;
- навчання дітей діяти у колективі;
- розвивати навички спілкування англійською мовою.
Всі види виховної діяльності в таборі здійснювалися
відповідно до режиму дня.
Робота проводилася згідно плану виховної роботи. Все це висвітлювалося
на
спеціальному стенді. Діти та їхні
батьки мали змогу щоденно знайомитися з путівкою дня.
Комплектацію загонів здійснено з урахуванням вікових
особливостей дітей
та їх інтересів. Всі діти поділені на 5 загони. Кожен загін мав свою назву,
девіз,
емблему: «Українці», «Україна», «Сонечко», «Невгамовні», «Світлячки».
Кожен день з учнями дві
години проводилося заняття англійської мови, основною метою
яких є формування комунікативної компетенції.
Вчитель приділяла особливу увагу розвитку творчих здібностей учнів, використовуючи ігри, парні та групові форми роботи, які збагачують лексичний запас учнів, формують комунікативні вміння.
Перегляди фільмів,мультфільмів, проектні роботи, конкурси, читання та обговорення (stories, jokes) займають особливе місце. Учні набули досвіду спілкування, яке передбачає не лише мовлення, а й жести, міміку, рухи.
Вчитель приділяла особливу увагу розвитку творчих здібностей учнів, використовуючи ігри, парні та групові форми роботи, які збагачують лексичний запас учнів, формують комунікативні вміння.
Перегляди фільмів,мультфільмів, проектні роботи, конкурси, читання та обговорення (stories, jokes) займають особливе місце. Учні набули досвіду спілкування, яке передбачає не лише мовлення, а й жести, міміку, рухи.
Особлива увага приділялася організаційно-громадській
діяльності: презентація загонів,
виконання доручень, вибори активу, самостійний розподіл різних видів робіт,
участь у проведенні заходів, у підведенні підсумків різних конкурсів.
виконання доручень, вибори активу, самостійний розподіл різних видів робіт,
участь у проведенні заходів, у підведенні підсумків різних конкурсів.
Кожен день приносив безліч нових вражень, нових
відкриттів, деякі заходи
стали для нас традиційними: інтерактивні заходи «Хай живе дружба»,
«Формула здоров’я», «Міс табору», конкурси: «Малюємо щастя»,
«Голос нашого табору», «Школа має талант», «Складання казки на новий лад»;
ігри-змагання: «Веселі старти», «Комічний футбол», «Сузір’я зірок».
«Формула здоров’я», «Міс табору», конкурси: «Малюємо щастя»,
«Голос нашого табору», «Школа має талант», «Складання казки на новий лад»;
ігри-змагання: «Веселі старти», «Комічний футбол», «Сузір’я зірок».
Протягом зміни проводилася цікава і змістовна
робота.
Велике
зацікавлення викликали ігрові програми:
- гра-змагання «Веселі старти» ( ABC games, word games,
grammar games), ABC
Basketball , Animal Alphabet;
- робота за комп’ютерами з розвивальними презентаціями та англомовними
сайтами
- вікторини « My Family tree», «Мій друг», ‘My favourite
cartoon’, ‘What do we know about the flora?’ ;
- виготовлення і розробка дизайну свого капелюха ‘I’m a designer’.
- родинного дерева
- My favourite animal- розробка проектів з теми “Animals”
Конкурси та ігри стимулюють дитячу творчість.
Всім хочеться бути переможцем у якомусь змаганні.
Учні заздалегідь знають про правила, умови та нагородження, яке очікує на переможців.
Діти із задоволенням брали участь у конкурсах:
Учні заздалегідь знають про правила, умови та нагородження, яке очікує на переможців.
Діти із задоволенням брали участь у конкурсах:
- конкурс малюнків «Hat»;
- конкурс загонових куточків, емблем;
- конкурс малюнків «Мій улюблений персонаж мультика »;
- конкурс малюнків ‘My summer;
- конкурс на кращого знавця слів з теми родина;
- конкурс на найкращий малюнок «My summer»
Завершиться зміна
святковим концертом ,
де дітки презентували свої англійські проекти над якими працювали кожен день,
це гумористичні сценки, пісні, вірші.
Наймолодший загін порадував усіх своїм артистизмом та знанням англійської мови .
де дітки презентували свої англійські проекти над якими працювали кожен день,
це гумористичні сценки, пісні, вірші.
Наймолодший загін порадував усіх своїм артистизмом та знанням англійської мови .
Під час табірної
зміни працювали гуртки:
- гурток хореографії;
- гурток сучасних танців;
- гурток малювання;
- гурток футболу;
Немає коментарів:
Дописати коментар