четвер, 29 листопада 2018 р.

9 клас інформатика

Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей (фізика, математика, хімія, біологія тощо) в різних програмних середовищах
Перегляньте презентацію:
Вправа 3. Графік функції. Завдання. Перевірте, як залежить розміщення на координатній площині графіка функції виду y=a(x+b)2+c залежно від параметрів моделі – значень коефіцієнтів а, b, с. Використайте для цього обчислювальну графічну модель, створену в середовищі GeoGebra. 1. Відкрийте середовище GeoGebra за адресою https://www.geogebra.org/m/raWMhFr4 (мал.12.7). 2. Змінюйте значення параметрів моделі – значення коефіцієнтів a, b, c за допомогою повзунків від мінімального значення -5 до максимального 5. 3. Визначте, за яких значень параметрів можна отримати розміщення графіка, як на малюнках 12.8 а, б, в. 4. Встановіть, якого вигляду набуде рівняння в кожному з випадків. Чи відповідають отримані результати вивченому в курсі алгебри? 5. Завершіть роботу з моделлю. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/ZC561C




Вправа . Музичні експерименти. Завдання. Використовуючи один з режимів середовища Chrome Music Lab, створіть власну комп'ютерну модель артмузики. 1. У браузері Google Chrome відкрийте середовище Chrome Music Lab за адресою https://musiclab.chromeexperiments.co... . 2. Оберіть один із запропонованих режимів – прийом Кандинського (мал.12.9). 3. Після завантаження режиму намалюйте за допомогою миші декілька хвиль або фігур, звучання яких можна перевірити, якщо підключити до комп'ютера акустичну систему. Зауважте, що фігури можна малювати як поруч одну з одною, так і одну над одною. 4. Запустіть на виконання створений музичний фрагмент. За потреби внесіть до нього зміни. Використайте при цьому інструменти середовища (мал.12.10). 5. Поверніться до головної сторінки лабораторії за допомогою інструмента у вигляді стрілки ліворуч. Оберіть інший режим роботи: ритм, спектрограма, акорд, звукові хвилі, арпеджіо, мелодія, Voice Spinner, гармоніки, перфострічка, осцилятор, струни. Проекспериментуйте зі створенням музики у вибраному режимі. 6. Завершіть роботу із середовищем. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/Pvr2V3


Немає коментарів: