Поняття
події, обробника події. Редагування коду обробника події. Використання вікон
повідомлень. Запис програми засобами середовища програмування.
Вправа 1. Вікно середовищаhttps://learningapps.org/view2708702
Створити проект, після запуску якого у вікні Перша програма виводиться повідомлення Ура! Запрацювало!
- Сплануйте проект. Передбачте, який текст має з'явитись у рядку заголовка екранної форми, а який - у її робочій області. Намалюйте модель розміщення компонентів графічного інтерфейсу.
- Виконайте дії підготовчого етапу розробки проекту. Створіть папку Перша програма.
- Після запуску середовища Lazarus, збереження проекту та його компіляції перейдіть у вікно дизайнера форми.
- У таблиці властивостей форми оберіть властивіть Caption (Підпис), надайте значення цієї властивості - Перша програма.
- На панелі компонентів Standart (Стандартна) оберіть інструмент Напис, за допомогою якого створюється напис на формі.
- Клцніть на місці форми, де ви передбачаєте розмістити об'єкт Напис.
- У таблиці властивостей напису оберіть властивіть Caption (Підпис), надайте значення цієї властивості - Ура! Запрацювало! Перевірте, чи змінився напис на введений текст.
- Змініть значення властивості Font (Шрифт): шрифт - Bookman Old Style, стиль шрифта - світлий, розмір - 16, колір - чорний.
- Збережіть зміни у проекті. Запустіть його на виконання. Згорніть усі вікна середовища Lazarus. За потреби відлагодьте проект.
- Надішліть результат вчителю.
Немає коментарів:
Дописати коментар