середа, 28 листопада 2018 р.

3 клас інформатика

Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними.
джерело https://sites.google.com/site/saitkvadr/materiali/3-klas/urok-12



Онлайн редактор аватарок http://illustmaker.abi-station.com

Онлайн графічні редактори http://www.newart.ru/gal18.htm

Онлайн редактор аватарок  https://www.faceyourmanga.com/editmangatar.php

стіна для учнів https://padlet.com/kseniazabrudska/a7j5vuflwwm




Мета:

·     навчальнасформувати поняття графічного редактора, закріпити правила поведінки в комп’ютерному класі, навчити використовувати різні типи програм для роботи з зображеннями;
·     розвивальна: розвивати увагу, пам’ять та логічне мислення учнів;
·     виховна: виховувати естетичний смак.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація.
Програмне забезпеченняChromePaintTuxPaint.


Хід уроку

І. Організаційний етап (1 хв)

Доброго ранку, доброго дня!
Я вам бажаю здоров’я й добра!
Всі на уроці? І  не сумуємо?
В світ інформатики дружно крокуємо!
Урок малювання у нас незвичайний,
Він дуже корисний і дуже повчальний!

 ІІ. Мотивація навчальної діяльності (3 хв)

Записана тема на дошці – «Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними», зверху вона закрита кількома листками паперу. Щоб її відкрити, необхідно розгадати ребуси.
  

ІІІ. Актуалізація опорних знань (3 хв)

1.                     Яку програму ми вивчали в 2 класі для того, щоб створювати малюнки?
2.                     Як запустити цю програму?
3.                     Опишіть можливості програми TuxPaint.

IV. Вивчення нового матеріалу (15 хв)

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
гафічний диктант черепаха

Графічний диктант (виконавець «Олівець»)
2 →
4 ↓
1 →
2 ↑
1 →
1 ↑
4 →
1 ↓
1 →
3 ↓
1 ←
1 ↓
1 ←
1 ↑
4 ←
1 ↓
1 ←
1 ↑
1 ←
3 ↑
1 ←
2 ↑





- Наведіть приклади графічних зображень, які ви зустрічаєте на інших уроках та в житті.
- Як створюють ці графічні зображення? (В графічних редакторах)
Приклади графічних редакторів: TuxPaint, Paint, OOo4Kids.
Онлайн середовища для роботи з графікою - Єдині
Аватар або аватарка - це невелике зображення, яке використовується користувачами Інтернту для їхнього відображення на Інтернет порталах.
- На яких сайтах Ви використовуєте аватарки?

V. Фізкультхвилинка (3 хв)

А зараз, діти, давайте поглянемо на екран та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка).

VI. Формування вмінь та навичок (15 хв)

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
Практичне завдання
1.     Створити аватарку на сервісі http://eduni.com.ua
2.     Намалювати будиночок в програмах TuxPaint, Paint.
- З яких фігур складається будиночок?

Релаксація (3 хв)

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
Учитель: ваші очі стомились, тому виконаємо кілька вправ для них.
1. В середньому темпі зробити 3-4 кругових рухів очима праворуч і так само ліворуч, «малюючи сонечко». Розслабивши м’язи очей, подивитись у вікно, спостерігаючи, як гойдаються віти дерев і пливуть хмарки. Швидко поморгати, закрити очі і, рахуючи до 10, уявити як іде дощик (летять сніжинки).

 VII. Підбиття підсумків уроку (2 хв)

1.                     Що найбільше сподобалось на уроці?
2.                    З якими програмами для обробки та створень зображень ми познайомились?
3.                     Що таке аватарка?
4.                     Де можна створювати аватарку?

5.                     В якій програмі було зручніше малювати будинок: в TuxPaintчи в Paint?

Немає коментарів: