Програми
та онлайн середовища для роботи з графічними даними.
джерело https://sites.google.com/site/saitkvadr/materiali/3-klas/urok-12
джерело https://sites.google.com/site/saitkvadr/materiali/3-klas/urok-12
Онлайн редактор аватарок http://illustmaker.abi-station.com
Онлайн графічні редактори http://www.newart.ru/gal18.htm
Онлайн редактор аватарок https://www.faceyourmanga.com/editmangatar.php
стіна для учнів https://padlet.com/kseniazabrudska/a7j5vuflwwm
Мета:
·     навчальна: сформувати поняття графічного редактора, закріпити правила поведінки в комп’ютерному класі, навчити використовувати різні типи програм для роботи з зображеннями;
·     розвивальна: розвивати увагу, пам’ять та логічне мислення учнів;
·     виховна: виховувати естетичний смак.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація.
Програмне забезпечення: Chrome, Paint, TuxPaint.
Хід уроку
І. Організаційний етап (1 хв)
Доброго ранку, доброго дня!
Я вам бажаю здоров’я й добра!
Всі на уроці? І  не сумуємо?
В світ інформатики дружно крокуємо!
Урок малювання у нас незвичайний,
Він дуже корисний і дуже повчальний!
ІІ. Мотивація навчальної діяльності (3 хв)
Записана тема на дошці – «Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними», зверху вона закрита кількома листками паперу. Щоб її відкрити, необхідно розгадати ребуси.
ІІІ. Актуалізація опорних знань (3 хв)
1.                     Яку програму ми вивчали в 2 класі для того, щоб створювати малюнки?
2.                     Як запустити цю програму?
3.                     Опишіть можливості програми TuxPaint.
IV. Вивчення нового матеріалу (15 хв)
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
![]()  | 
Графічний диктант (виконавець «Олівець»)
2 → 
 | 
4 ↓ 
 | 
1 → 
 | 
2 ↑ 
 | 
1 → 
 | 
1 ↑ 
 | 
4 → 
 | 
1 ↓ 
 | 
1 → 
 | 
3 ↓ 
 | 
1 ← 
 | 
1 ↓ 
 | 
1 ← 
 | 
1 ↑ 
 | 
4 ← 
 | 
1 ↓ 
 | 
1 ← 
 | 
1 ↑ 
 | 
1 ← 
 | 
3 ↑ 
 | 
1 ← 
 | 
2 ↑ 
 | 
- Наведіть приклади графічних зображень, які ви зустрічаєте на інших уроках та в житті.
- Як створюють ці графічні зображення? (В графічних редакторах)
Приклади графічних редакторів: TuxPaint, Paint, OOo4Kids.
Онлайн середовища для роботи з графікою - Єдині
Аватар або аватарка - це невелике зображення, яке використовується користувачами Інтернту для їхнього відображення на Інтернет порталах.
- На яких сайтах Ви використовуєте аватарки?
V. Фізкультхвилинка (3 хв)
А зараз, діти, давайте поглянемо на екран та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка).
VI. Формування вмінь та навичок (15 хв)
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
Практичне завдання
2.     Намалювати будиночок в програмах TuxPaint, Paint.
- З яких фігур складається будиночок?
Релаксація (3 хв)
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
Учитель: ваші очі стомились, тому виконаємо кілька вправ для них.
1. В середньому темпі зробити 3-4 кругових рухів очима праворуч і так само ліворуч, «малюючи сонечко». Розслабивши м’язи очей, подивитись у вікно, спостерігаючи, як гойдаються віти дерев і пливуть хмарки. Швидко поморгати, закрити очі і, рахуючи до 10, уявити як іде дощик (летять сніжинки).
VII. Підбиття підсумків уроку (2 хв)
1.                     Що найбільше сподобалось на уроці?
2.                    З якими програмами для обробки та створень зображень ми познайомились?
3.                     Що таке аватарка?
4.                     Де можна створювати аватарку?
5.                     В якій програмі було зручніше малювати будинок: в TuxPaintчи в Paint?

Немає коментарів:
Дописати коментар